اصلاح فرآیند شناسایی و معرفی بیماران خاص به مراکز خدمات رسانی تحت پوشش
اصلاح فرآیند شناسایی و معرفی بیماران خاص به مراکز خدمات رسانی تحت پوشش
جهت استقرار سیاست تکریم ارباب رجوع و با استناد به ماده ۶ منشور حقوق شهروندی در نظام اداری، در خصوص دسترسی مردم به خدمات دولت الکترونیک به صورت غیرحضوری، در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ جلسات متمادی از سوی معاونت درمان با مراکز خدمات رسانی به بیماران خاص صورت پذیرفت که نهایتا منجر به اصلاح فرآیند شناسایی و معرفی بیماران خاص به مراکز خدمات رسانی تحت پوشش این معاونت قرار گرفت.
جهت استقرار سیاست تکریم ارباب رجوع و با استناد به ماده ۶ منشور حقوق شهروندی در نظام اداری، در خصوص دسترسی مردم به خدمات دولت الکترونیک به صورت غیرحضوری، در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ جلسات متمادی از سوی معاونت درمان با مراکز خدمات رسانی به بیماران خاص صورت پذیرفت که نهایتا منجر به اصلاح فرآیند شناسایی و معرفی بیماران خاص به مراکز خدمات رسانی تحت پوشش این معاونت قرار گرفت. طی اصلاح این فرآیند بیماران معرفی نامه های خود را جهت دریافت دارو، خدمات دندانپزشکی و خدمات دیالیز از طریق سیستم اتووماسیون اداری دریافت نموده و نیازی به رفت و آمد حضوری به حوزه معاونت درمان ندارند. همچنین مددجویان بهزیستی که شرایط احراز استفاده از تخفیفات اداره برق را در غالب بسته حمایتی بیماران صعب العلاج دارند نیز از طریق اتوماسیون اداری به اداره برق معرفی میشوند. اصلاح این فرآیند نه تنها باعث افزایش رضایتمندی بیماران شده بلکه باعث کاهش تردد افراد در حوزه معاونت نیزگردیده است.